Baldessarini
Hugo
Boss brendinin baş dizayneri və kreativ direktoru olan, Werner
Baldessarini 1993-cü ildə
öz marksını yaratmağı qərara alır. 1994-cü ildə Hugo Boss brendinin aktiv dəstəyi
nəticəsində Baldessarini –elit kişi geyimləri istehsal edən marka təsis
olunur. “Dəbdəbə rasionallığa tabe
olmur” şüarı altında, dizayner təqdim olunan geyimlərdə qeyri-adiliyi,
eleqantlığı və klassikanı vurğulayır.
1996-cı
ildə Verner, Almaniyada məhşur bar sahibi, içki və kokteyl kitabının müəllifi,
Charles Schumann-ı markanın üzü olmağa dəvət edir. Reklam kampaniyalarında gənc
modelleri görməyə alışmış kütlə üçün bu əsil yenilik olur. Charles Schumann-ın
siması olduğu brend, 2002-ci ildə eyniadlı ətrini istehsal edir. 2003-cü ildə ətir
“Fifi awards” və bir sıra mükafatlara
layiq görülür.
Baldessarinin təqdim etdiyi ətirlər ziddiyət, ehtiras və qeyri-adi
klassik eleqantlığı təcəssüm etdirir. Bu markanın ətirləri öz statusunu
vurğulayan, istirahət zamanı seçilən və qadınları cəzb edən ətirlər kimi
kateqoriyalara bölünmüşdür.
2011-ci ildən Baldessarini markası nəznində ətir istehsal etmək “Maurer
& Wirtz” şirkətinə məxsusdur.