Acqua Di Parma
Acqua Di Parma 1916 – cı ildə, Parma - zəngin tarixi olan
kiçik italyan şəhərinin mərkəzində yaradılmış niş ətir brendidir. Brend yaranan zaman, ətir
bazarında ingilis və fransız ətirləri amansız rəqabət aparırdılar. Lakin Acqua
Di Parma, alıcılarına həmin dövrün sərt qoxulu ətirlərindən fərqli olaraq, daha
sərin və yüngül odekolon vəd edirdi.
1930
- cu illərdə Colonia Acqua di Parma artıq klassika, İtalyan üslubunun və zərifliyin
simvolu adlandırılmışdır. İki onilliklər sonra isə brendin qızıl dövrü başladı.
İtaliyaya, kino çəkilişləri üçün gələn Hollivud ulduzları, italyan dəsti-xətti
ilə tanış olan zaman, “italyansayağı” ətir də, bu tanışlığa daxil olur. Lüks dərzi
atelyelərində, geyim hazır olan zaman, geyimə məhz bu odekolonlar püskürdülürdü.
Dövrün sevilən məhşurları, Eva Gardner və Lana Turner, daha sonra Audrey
Hepburn, Acqua di Parma-nı sevərək - seçən məhşurlardan idilər.
1960-cı
illərdə ətriyyat bazarı istehsal böhranı ilə üzləşdi. Rəqabət aparan şirkətlər
tərəfindən çox böyük təzyiq, İtalyan markasını köhnə zirvələrdən uzaqlaşdırdı,
lakin məhv etmədi.
Acqua
di Parma-nın dirçəlişi 1993-cü ilə təsadüf edir. Dövrün üç böyük iş adamı, Cordero
di Montezemolo (Ferrari şirkətinin prezidenti), Dieqo del Vale (Tod ' s-ın təsisçisi
və sahibi) və Paolo Borgomanero (La Perla qrupunun həmtəsisçisi), markaya sevgi
və klassik italyan ənənəsini qorumaq arzusu ilə, şirkətə sərmayə qoyaraq, onu
yenidən canlandırırlar.
2001-ci
ilin sentyabr ayında markanın uzun tarixində yeni fəsil başlandı: Acqua di
Parma şirkəti dünyada bir nömrəli lüks holdinq olan LVMH şirkətinə daxil oldu. Lakin buna baxmayaraq, o, ənənələrə sadiq qalır. Bu günlərdə belə, essensiya
yalnız əl ilə alınır və qablaşdırma sınaqdan keçirilmiş texnologiya üzrə
bacarıqlı sənətkarlar tərəfindən aparılır. Lüks bilicilərindən olan, Acqua di
Parma, əsas detallara, inqredientlərin seçiminə, əl işlərinə, yaradılmış məhsulların
əla üslubuna və misilsiz keyfiyyətinə diqqət yetirir.