Alexander McQueen
1991-ci ildə Aleksandr
Makkuin, St. Martin adına Mərkəzi İncəsənət və Dizayn Kollecinin tələbəsi, “Jack The Ripper Stalks His Victims”-adlı diplom işini
təqdim edir. Kolleksiyanın original keyfiyyəti, dəb redaktoru olan İzabel
Blounun diqqətindən yayınmır. Defilə bitən kimi o, bütün kolleksiyanı 5000
funta almağı təklif edir. Belə olaraq, 1992-ci ildə, İzabel Blounun dəstəyi ilə
Alexander McQueen brendi yaranır.
1994-cü ildən Makkuin mövsümi kolleksiyalar təqdim
edir. Qrotesk makiyaj, vampirləri xatırladan geyim və ölümü xatırladan tərz ilə,
marka ətrafda əks-səda doğurur. Tezliklə brend “İngilis dəbinin xuliqanı”
ləqəbini qazanır.
1996-ci ildə dizayner dünyasını dəyişir və yerini
art-direktor Sara Berton əvəz edir.
2000-ci illərdə moda evinin rəmzi insanın kəllə sümüyü
olur. Həmçinin bu illərdə, Alexander McQueen-dən olan geyimlər Madonna, Uitni
Hyuston, Cerri Holl və Culianna Mur kimi məhşurların qarderobunda yer alır.
2000-ci ilin dekabrında Alexander McQueen brendinin
51% - i Gucci Group şirkəti tərəfindən alınır. 2003 – cü ildə marka “Alexander
McQueen Kingdom” adlı ilk ətrini istehsal edir.
Alexander McQueen markasından olan hər bir aksessuar
və ya geyim – bu dizaynerlərin gərgin əməyi və ən kiçik detallara diqqət
yetirməkdir. Təsadüfi deyil ki, brend bu gün ən öndə gedən markalardan hesab
olunur. Birinci ledilərdən tutmuş - məhşurlaradək, bir çoxları bu markanı
seçir. “ Mən elə bir geyim yaratmaq
istəyirəm ki, onu geyinən nə geyindiyini anlasın” – deyə dizayner Sara Berton
şərh verir.